Zasady i warunki sprzedaży detalicznej

Niniejsze Zasady i warunki mają zastosowanie do wszystkich Towarów zakupionych za pośrednictwem naszej Strony Internetowej/sklepu. Należy wydrukować kopię niniejszych Warunków lub zapisać je na komputerze do wykorzystania w przyszłości.

Niniejsze warunki mają zastosowanie wyłącznie do konsumenta/użytkownika końcowego. Konsumentem/użytkownikiem końcowym jest każda osoba fizyczna działająca w celach niezwiązanych z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodową. Jeśli działasz w ramach swojej działalności handlowej lub zawodowej, powinieneś zapoznać się z naszymi Zasadami i warunkami sprzedaży hurtowej.

Niniejsza strona (wraz z naszą Polityką prywatności, Warunkami korzystania ze strony internetowej, Polityką dopuszczalnego użytkowania i Polityką dotyczącą plików cookie) zawiera informacje o nas oraz warunki prawne, na których sprzedajemy Użytkownikowi dowolne Towary wymienione w naszej Witrynie.

Niniejsze Warunki mają zastosowanie do wszelkich umów pomiędzy nami dotyczących sprzedaży Towarów Tobie. Przed zamówieniem jakichkolwiek Towarów na naszej stronie prosimy o uważne przeczytanie niniejszych Warunków i upewnienie się, że je rozumiesz.

Odwiedzając naszą stronę lub składając zamówienie, akceptujesz niniejsze Warunki. Jeśli odmówisz zaakceptowania niniejszych Warunków, nie będziesz mógł zamówić żadnych Towarów na naszej stronie.

Jeżeli nie rozumiesz któregokolwiek z niniejszych Warunków i chcesz z nami o tym porozmawiać, skontaktuj się z nami przez:

Uwaga: Od czasu do czasu zmieniamy niniejsze Warunki zgodnie z postanowieniami punktu 2.5. Za każdym razem, gdy chcesz zamówić Towar, sprawdź niniejsze Warunki, aby upewnić się, że rozumiesz warunki, które będą obowiązywać w tym czasie.

1. Definicje

1.1. W niniejszych Warunkach sprzedaży:

  • ”Spółka”, ”My”, ”Nasz”, ”Nas” oznacza MPS SUPPLIERS SP. Z O.O. (KRS 0000676730) z siedzibą w Skrobów-Kolonia 104, 21-100 Lubartów, Polska.
  • ”Klient”, ”Użytkownik”, ”Ty”, ”Ciebie”, ”Pan/Pani” i ”Państwo” oznaczają osobę (będącą osobą fizyczną lub osobą prawną, stosownie do przypadku), pragnącą kupić od nas Towary;
  • ”Umowa” oznacza umowę na dostawę Towarów zawierającą niniejsze Warunki.
  • ”Wada” oznacza niezgodność Towaru z Umową;
  • ”Towary” oznaczają Towary, które mają zostać dostarczone przez nas za pośrednictwem naszej strony internetowej/sklepu;
  • ”Wycena” oznacza pisemne wskazanie prawdopodobnego kosztu i specyfikacji Towarów w przypadku złożenia u nas zamówienia;
  • ”Warunki” oznaczają niniejsze warunki oraz wszelkie warunki specjalne uzgodnione na piśmie między Tobą a nami; I
  • ”Strona internetowa” oznacza www.PorcelinaTiles.pl

2. Podstawa naszej umowy

2.1. Niniejsze Warunki mają zastosowanie do wszystkich Towarów dostarczanych przez nas za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie na podstawie niniejszych Warunków i nie mogą podlegać zmianom ani modyfikacjom bez naszej pisemnej zgody.

2.2. W odniesieniu do Umowy zamierzamy opierać się na niniejszych Warunkach i wszelkich dokumentach, o których w nich mowa, wraz z pisemną akceptacją zamówienia złożonego przez Użytkownika, co do warunków umowy między nami.

2.3. Chociaż przyjmujemy odpowiedzialność za oświadczenia i deklaracje złożone przez naszych upoważnionych przedstawicieli, jeśli wymagane są jakiekolwiek zmiany w niniejszych warunkach, muszą one zostać sporządzone na piśmie i podpisane przez jednego z naszych dyrektorów.

2.4. Wszelkie przedstawiane przez nas wyceny nie stanowią oferty zawarcia umowy z Użytkownikiem. Aby zakupić od nas jakiekolwiek Towary, należy przejść proces określony w punkcie 4 poniżej lub skontaktować się z jednym z naszych sklepów w celu uzyskania dalszych informacji.

2.5. Od czasu do czasu możemy zmieniać niniejsze Warunki, ale jeśli zmienimy je po zawarciu prawnie wiążącej umowy między nami, możemy to zrobić tylko wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

2.6. Udzielając Państwu jakichkolwiek porad dotyczących przydatności jakichkolwiek Towarów lub materiałów do Państwa specyfikacji, polegamy na informacjach, które nam Państwo przekazują. Klient musi dołożyć starań w celu zapewnienia dokładności wszelkich przekazywanych nam informacji, w tym wszelkich stosownych projektów, rysunków lub specyfikacji, oraz musi przekazać nam wszelkie niezbędne informacje dotyczące Towarów w terminie umożliwiającym nam wykonanie Umowy zgodnie z niniejszymi Warunkami.

2.7. Strona internetowa jest przeznaczona wyłącznie dla osób zamieszkałych w Polsce. Możemy przyjmować zamówienia od osób spoza Polski. Przed złożeniem zamówienia online prosimy o kontakt.

2.8. W Witrynie możemy udostępniać linki do stron internetowych innych firm, niezależnie od tego, czy są z nami powiązane, czy nie. Nie możemy udzielić żadnej gwarancji ani zobowiązania w odniesieniu do jakichkolwiek Towarów, które kupujesz od firm, do których strony internetowej udostępniliśmy link, a wszelkie takie gwarancje i zobowiązania są przez nas absolutnie wyłączone. Niniejsze ZASTRZEŻENIE nie ma wpływu na Twoje ustawowe prawa w stosunku do sprzedawcy będącego stroną trzecią.

3. Opis i cena Towaru

3.1. Ustawa o prawach konsumenta z 2015 r. przyznaje Ci określone prawa (zwane również prawami ustawowymi), na przykład takie, że Towary:

  • 3.1.1. są zadowalającej jakości;
  • 3.1.2. nadają się do określonego celu; oraz
  • 3.1.3. odpowiadają opisowi, próbce lub modelowi.

3.2. Opis i cena zamawianych Towarów będą zgodne z cenami podanymi na Stronie Internetowej w momencie składania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny Towaru w dowolnym momencie, zanim Umowa stanie się dla nas wiążąca. Chociaż staramy się, aby wszystkie opisy i ceny były dokładne i aktualne, mogą wystąpić błędy. Jeżeli odkryjemy błąd w cenie lub opisie zamówionych Towarów, poinformujemy Cię o tym tak szybko, jak to będzie możliwe. Następnie zaoferujemy Ci możliwość ponownego potwierdzenia zamówienia lub jego anulowania w zamian za pełny zwrot pieniędzy.

3.3. Naszym celem jest zapewnienie wszelkich informacji niezbędnych do podjęcia świadomej decyzji przy zakupie jakichkolwiek Towarów. Na stronie internetowej Towaru poinformujemy, w jaki sposób Towary są sprzedawane. Płytki mogą być sprzedawane pojedynczo lub przez pudełkach. Sposób sprzedaży płytek może mieć wpływ na Twoje prawo do zwrotu tych Towarów. Opis Towaru będzie zawierał istotne informacje dotyczące danego produktu, w tym informacje dotyczące zwrotów.

3.4. Nasza możliwość dostarczenia Towarów zależy od tego, czy posiadamy je w magazynie lub jesteśmy w stanie je uzyskać. Jeżeli po otrzymaniu Twojego zamówienia, Towar przez Ciebie zamówiony nie będzie dostępny w magazynie lub będzie dostępny na specjalne zamówienie, poinformujemy Cię o tym tak szybko, jak to będzie możliwe. Jeżeli nie będziemy w stanie ich dostarczyć w uzgodnionym terminie, zwrócimy pełną kwotę zapłaconą przez Ciebie lub pobraną z Twojej karty debetowej lub kredytowej za Towary.

3.5. Dostawa Towarów na specjalne zamówienie może potrwać do 4-6 tygodni. Niektóre płytki na specjalne zamówienie mogą być sprzedawane wyłącznie w pudełku, które będzie widoczne na stronie internetowej produktu.

3.6. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie dostarczyć Ci Towarów z przyczyn od nas niezależnych, powiadomimy Cię o tym i zaoferujemy Ci alternatywne Towary (jeśli będą dostępne). Będziesz uprawniony do przyjęcia oferowanych Towarów alternatywnych ze zwrotem różnicy w cenie, jeśli zamiennik jest tańszy lub dopłacając (o czym zostaniesz powiadomiony z wyprzedzeniem), jeśli zamiennik jest droższy lub będziesz mieć prawo do anulowania zamówienia i uzyskania pełnego zwrotu wszelkich kwot zapłaconych za Towary, których nie możemy dostarczyć.

3.7. Chociaż staramy się zachować ciągłość dostaw naszych linii produktów, zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania produkcji dowolnego produktu w dowolnym momencie i nie będziemy zobowiązani do dostarczania Państwu wycofanego produktu w przyszłości. Jeśli złożyłeś już zamówienie, powiadomimy Cię tak szybko, jak to możliwe, że Towary są niedostępne i zaoferujemy alternatywny produkt, jeśli będzie dostępny, lub pełny zwrot pieniędzy.

3.8. W przypadku niektórych Towarów mogą wystąpić różnice w wykończeniu lub odcieniu tych produktów, na przykład jeżeli pochodzą one z różnych partii fabrycznych. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty spowodowane takimi zmianami lub różnicami w odcieniach, jeżeli takie różnice nie obniżają jakości Towarów.

3.9. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze katalogi, broszury techniczne, cenniki, inna literatura i informacje na Stronie internetowej były przygotowywane z zachowaniem należytej staranności, ale te dokumenty i informacje służą wyłącznie ogólnym wskazówkom i nie stanowią części Umowy (w przypadku braku działań nieuczciwych z naszej strony). Jeśli potrzebujesz porady w związku z Towarem, należy złożyć konkretną prośbę o poradę.

3.10. Kolory naszych Towarów są dokładnie wyświetlane na Stronie internetowej, rzeczywiste kolory widoczne na komputerze mogą się różnić w zależności od używanego monitora.

3.11. Zastrzegamy sobie prawo do podwyższenia ceny Towarów poprzez powiadomienie Cię o tym przed dostawą w celu pokrycia

  • 3.11.1. wzrostów wszelkich kosztów spowodowanych czynnikami pozostającymi poza naszą kontrolą, w tym między innymi wahaniami kursów walut, regulacjami walutowymi, zmianami ceł, znaczącym wzrostem kosztów pracy, materiałów lub innych kosztów produkcji;
  • 3.11.2. wszelkich zmian w terminach dostaw, ilościach lub specyfikacji Towarów, które zostały zamówione przez Użytkownika; lub
  • 3.11.3. wszelkich opóźnień spowodowanych nieprzekazaniem nam przez Użytkownika odpowiednich informacji lub instrukcji, przy czym jeśli Użytkownik nie chce płacić wyższej ceny, może anulować zamówienie i zażądać pełnego zwrotu pieniędzy.

3.12. W przypadku, gdy Użytkownik zamówi dostawę, możemy wymagać od niego uiszczenia opłaty za dostawę Towarów oprócz ceny i, jeśli ma to zastosowanie, opłata ta zostanie podana Użytkownikowi w momencie składania zamówienia na Towary.

3.13. Cena Towaru oraz koszty dostawy zawierają podatek VAT, chyba że podatek VAT jest wykazany jako odrębny element.

3.14. Ceny i koszty dostawy wyświetlane przy koszyku są ważne i obowiązują wyłącznie na terenie Polski.

4. Proces zamówienia

4.1. Użytkownik składa zamówienie w Witrynie, przechodząc do wybranego produktu, wprowadzając potrzebną kwotę, a następnie klikając przycisk „Dodaj do koszyka”. Po dodaniu artykułów do koszyka możesz sprawdzić swoje zamówienie i ilości, a także wybrać sposób dostawy.

4.2. Następnym krokiem jest dodanie informacji rozliczeniowych i adresu dostawy, a także wybranie preferowanej daty dostawy za pomocą opcji wyboru daty jako wskaźnika najbliższego dostępnego czasu dostawy. Alternatywnie możesz skorzystać z naszej usługi odbioru w sklepie, wybierając najbliższy sklep.

4.3. Na koniec musisz wybrać metodę płatności (więcej szczegółów znajdziesz w punkcie 5 poniżej). Użytkownik może zostać przeniesiony na bezpieczną stronę płatności w celu wprowadzenia informacji dotyczących płatności, a po ich zaakceptowaniu nastąpi powrót do Strony internetowej a zamówienie zostanie zrealizowane.

4.4. Użytkownik będzie miał możliwość sprawdzenia i poprawienia wszelkich błędów wprowadzonych w zamówieniu do momentu złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdź zamówienie” na stronie realizacji zamówienia na Stronie Internetowej.

4.5. Po złożeniu zamówienia Użytkownik otrzyma od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Pamiętaj jednak, że nie oznacza to, że Twoje zamówienie zostało przyjęte. Umowa między Tobą a nami dotycząca sprzedaży jakichkolwiek Towarów zostaje zawarta dopiero po przyjęciu przez nas Twojego zamówienia i potwierdzeniu go w formie pisemnej pocztą elektroniczną na podany przez Ciebie adres e-mail („E-mail z potwierdzeniem przyjęcia”). Gdy to nastąpi, zostanie zawarta między nami wiążąca umowa prawna („Umowa”).

4.6. Składając zamówienie za pośrednictwem Strony internetowej, gwarantujesz, że:

  • 4.6.1. Jesteś prawnie zdolny do zawierania wiążących umów;
  • 4.6.2. Masz co najmniej 18 lat; oraz
  • 4.6.3. Jesteś mieszkańcem Polski i stamtąd uzyskujesz dostęp do Strony internetowej.

4.7. Niektóre Towary na naszej Stronie Internetowej można nabyć wyłącznie po spełnieniu ustawowego wymogu wieku dla danego produktu. Prawo nie pozwala nam dostarczać Ci tych Towarów, jeśli nie spełniasz tych wymagań wiekowych. Jeśli jesteś osobą niepełnoletnią, nie próbuj zamawiać tych Towarów za pośrednictwem naszej Strony internetowej. Towary objęte ograniczeniem wiekowym są oznaczone na Stronie internetowej przed złożeniem zamówienia.

5. Płatność za Towar

5.1. Użytkownik może zapłacić za Towary kartą kredytową lub debetową, w tym kartą MasterCard, Visa lub przelewem bankowym.

5.2. Używamy technologii SSL (Secure Socket Layer) do szyfrowania i ochrony informacji przesyłanych przez Użytkownika przy dokonywaniu płatności i w całej naszej Stronie internetowej. „Verified by Visa” i „Mastercard SecureCode” to programy wprowadzone przez wydawców kart w celu ochrony transakcji internetowych. Twoja karta może kwalifikować się do korzystania z MasterCard SecureCode lub Verified by Visa lub być zarejestrowana w programie MasterCard SecureCode. Po kliknięciu przycisku „Zapłać” może zostać wyświetlony monit o podanie dalszych informacji przed realizacją zamówienia.

5.3. Dodatkowo możesz płacić za pomocą systemu PayPal. Po prostu przejdź do PayPal Express podczas realizacji transakcji i wprowadź swoje dane.

5.4. Za Towar należy zapłacić w momencie złożenia zamówienia. Jeżeli nie zapłacisz za Towary w podanym terminie płatności, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia odsetek od niezapłaconej kwoty w wysokości czterech procent rocznie powyżej obowiązującej podstawowej stopy oprocentowania kredytów banku Barclays Bank Plc, do momentu dokonania płatności. Płatność kartą kredytową lub debetową będzie uznana za skuteczną dopiero po otrzymaniu przez nas rozliczonych środków.

5.5. Jeśli z jakiegokolwiek powodu Użytkownik zalega nam z płatnościami, możemy potrącić powyższą kwotę od ewentualnej kwoty, którą jesteśmy winni Użytkownikowi.

5.6. Jeśli uważasz, że otrzymałeś nieprawidłową fakturę, skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych na naszej Stronie internetowej.

6. Dostawa naszych Towarów

6.1. My (lub nasz zewnętrzny kurier) dostarczymy Ci Towary na adres podany w procesie realizacji zamówienia. Informacje o dostawie możesz podać podczas procesu realizacji zamówienia na stronie internetowej w sekcji „Zamówienia” lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@Porcelinatiles.pl lub dzwoniąc do naszego zespołu obsługi klienta.

6.2. Ważne jest, abyś podał nam adres dostawy wraz ze wszystkimi informacjami, których będziemy w uzasadniony sposób potrzebować, abyśmy mogli ustalić czy będziemy w stanie dostarczyć Towary, wybrać odpowiednią metodę dostawy oraz obliczyć koszt dostarczenia Towarów.

6.3. Podając nam informacje o dostawie, musisz poinformować nas o wszelkich ograniczeniach, które mogą mieć wpływ na bezpieczną dostawę Towarów. Dostarczone informacje powinny uwzględniać ograniczenia wysokości i wagi, takie jak mosty i tunele, zamknięte osiedla czy strzeżony dostęp, podwójne żółte strefy parkowania, pozwolenia na parkowanie i wąskie drogi.

6.4. Możemy zorganizować/wykonać usługę dostawy, jeśli mieszkasz poza Polską. Jeśli potrzebujesz dostawy poza granicami Polski, należy złożyć specjalną prośbę o poradę.

6.5. Po złożeniu zamówienia sprawdzimy szczegóły dostawy. Jeśli napotkamy trudności w dostarczeniu Twoich Towarów, skontaktujemy się z Tobą e-mailem lub telefonicznie i potwierdzimy wszelkie ograniczenia lub zmiany. Jeśli Użytkownik nie poda żadnych czynników, które mogą mieć wpływ na dostawę Towarów, skutkując obciążeniem nas opłatami, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za te opłaty.

6.6. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w terminie określonym przez nas przy przyjęciu Twojego zamówienia lub, jeżeli nie określono terminu dostawy, to w terminie 30 dni od dnia przyjęcia przez nas Twojego zamówienia, chyba że zaistnieją wyjątkowe okoliczności.

6.7. Jeżeli z przyczyn leżących po naszej stronie nie będziemy mogli zrealizować uzgodnionej dostawy na Twój adres, poinformujemy Cię o tym możliwie najszybciej e-mailem lub telefonicznie i umówimy się na inny termin dostawy lub, jeżeli w ogóle nie będziemy mogli dostarczyć Towaru pod wskazany adres, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą przez Ciebie lub pobraną z Twojej karty debetowej lub kredytowej za dostawę.

6.8. Jeśli pod danym adresem nie ma osoby (lub osoby w wieku powyżej 18 lat), która mogłaby przyjąć dostawę Towarów poprzez złożenie podpisu lub jeśli Użytkownik chce opóźnić wcześniej uzgodnioną datę dostawy, postaramy się uzgodnić z Użytkownikiem inną datę dostawy lub uzgodnimy, że Użytkownik odbierze Towary z jednego z naszych sklepów. Zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za ponowną dostawę i dalsze przechowywanie Towaru o wysokości której zostaną Państwo poinformowani w momencie ustalenia alternatywnego terminu.

6.9. Jeśli Towary mają zostać dostarczone w miejsce inne niż prywatny teren Użytkownika, dostarczymy je tak blisko adresu dostawy, jak to możliwe, jeśli jest to bezpieczne i pozwalają na to drogi publiczne. Klient ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich przepisów, zezwoleń i opłat oraz za wszelkie kroki, które należy podjąć w celu ochrony osób lub mienia przez cały czas. Klient pokryje wszelkie uzasadnione straty, szkody, koszty i wydatki, jakie możemy ponieść w wyniku takiej dostawy zarówno na drogach publicznych, jak i w innych miejscach. Z zastrzeżeniem punktu 12, pozostajemy odpowiedzialni za wszelkie straty spowodowane naszym zaniedbaniem.

6.10. Na teren prywatny będziemy wchodzić wyłącznie po uzyskaniu specjalnego upoważnienia. Po zaproszeniu na teren prywatny nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za szkody wyrządzone w tym mieniu przez naszych kierowców dostawczych (bez względu na to, czy są oni zatrudnieni bezpośrednio przez nas, czy przez stronę trzecią), chyba że zostały one spowodowane naszym zaniedbaniem. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy dostarczenia Towaru do obiektów, które nasi dostawcy uznają za nieodpowiednie lub niebezpieczne. Powiadomimy Cię tak szybko, jak to możliwe, o przyczynie niedostarczenia przesyłki.

6.11. Klient zobowiązuje się zwrócić nam wszelkie uzasadnione straty, szkody, koszty i wydatki poniesione przez nas w związku z realizacją wszelkich konkretnych instrukcji dotyczących dostawy, które mogą zostać nam przekazane i które odnoszą się do punktów 6.9 i 6.10 powyżej. Każda kwota podlegająca zwrotowi zostanie pomniejszona proporcjonalnie do zakresu, w jakim takie straty, szkody, koszty i wydatki wynikają z naszego zaniedbania.

6.12. O ile nie stwierdzimy inaczej, wszystkie nasze oferty i szacunki zakładają dostawę pełnej zakontraktowanej ilości Towarów. Zastrzegamy sobie prawo do naliczania dodatkowych opłat za dostawę w ratach, na żądanie Użytkownika.

6.13. W przypadku gdy klient wstrzyma nasz pojazd dostawczy na nieuzasadniony czas lub gdy kierowca dostawy będzie zmuszony do powrotu bez dokończenia dostawy, lub gdy ze względu na charakter Towarów będziemy musieli zapewnić dodatkowy personel do rozładunku Towarów, może zostać naliczona uzasadniona dodatkowa opłata odzwierciedlająca dodatkowe świadczone usługi.

7. Odbiór ze sklepu/magazynu

7.1. Masz również możliwość odbioru zamówienia z lokalnego sklepu / magazynu. Odbiór w lokalnym sklepie jest łatwy i bezpłatny. Kiedy jesteś na etapie dostawy w procesie zamówienia na naszej Stronie internetowej, po prostu wyszukaj i wybierz najbliższy sklep. Należy pamiętać, że nasza usługa odbioru w sklepie nie obejmuje produktów z wyprzedaży.

7.2. Staramy się, aby zamówienie było dostępne do odbioru w wybranym sklepie w ciągu 3 dni roboczych (72 godzin) od jego otrzymania (w zależności od stanu magazynowego). Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, powiadomimy Cię telefonicznie lub e-mailem.

7.3. Przy odbiorze zamówienia prosimy o zabranie ze sobą kopii wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia jako dowodu zakupu oraz karty płatniczej, której użyłeś. Jeśli zapłaciłeś przez PayPal, prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości ze zdjęciem, którym musi być ważny, np. paszport lub prawo jazdy. Przypominamy, że nasze sklepy mają różne godziny otwarcia. Przed odebraniem zamówienia sprawdź godziny otwarcia danego sklepu.

7.4. Jeśli nie odbierzesz zamówienia z danego sklepu w ciągu 30 dni od daty powiadomienia, że zamówienie jest gotowe do odbioru, anulujemy Twoje zamówienie i dokonamy pełnego zwrotu kosztów przy użyciu takich samych środków płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

8. Odstąpienie od umowy przez Użytkownika i zwrot Towarów

8.1. Jeśli Użytkownik jest konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet, telefon lub drogą wysyłkową zgodnie z Regulaminem umów konsumenckich (informacje, anulowanie i opłaty dodatkowe) z 2013 r., w okresie określonym poniżej w punkcie 8.2. Oznacza to, że jeśli w danym okresie zmienisz zdanie lub z innego powodu zdecydujesz, że nie chcesz zatrzymać Towaru, możesz powiadomić nas o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy i otrzymać zwrot pieniędzy. Porady dotyczące prawa do odstąpienia od umowy są dostępne w lokalnym Biurze porad obywatelskich lub Biurze standardów handlowych. Niniejsza klauzula nie ma wpływu na Twoje prawo do zwrotu wadliwych lub nieprawidłowo opisanych Towarów.

8.2. Jeśli Użytkownik zamówił Towary na naszej Stronie internetowej lub przez telefon, jego prawo do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od daty wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem zatytułowanej „Twoje Zamówienie zostało wysłane”, która jest datą zawarcia umowy między nami.

8.3. Jeśli Użytkownik chce odstąpić od Umowy, musi powiadomić nas o odstąpieniu w ciągu 14 dni od otrzymania Towarów, zwanych „okresem odstąpienia od umowy”.

8.4. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy wypełnić nasz formularz zwrotu, podając szczegóły dotyczące zamówionych Towarów, swoje dane kontaktowe oraz powód odstąpienia od umowy. Przesłanie nam tego formularza rozpocznie proces anulowania. Formularz zostanie odebrany przez nasz zespół obsługi klienta, który w razie potrzeby może skontaktować się z Tobą w celu uzyskania dalszych szczegółów. Możesz także skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, kontaktując się z naszym zespołem obsługi klienta.

8.5. W takim wypadku musisz zwrócić nam Towar w ciągu 14 dni od przesłania formularza zwrotu. Wszelkie zakupione od nas Towary można zwrócić w terminie do 28 dni od zawarcia Umowy, po upływie tego terminu nie będziemy już przyjmować zwrotów.

8.6. Kupujący ponosi koszty zwrotu Towarów. Nie będziemy mogli zwrócić kosztów standardowej dostawy (jeśli dotyczy) Towarów.

8.7. Pełny zwrot zostanie przyznany tylko wtedy, gdy otrzymamy Towar w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. Oznacza to, że Towary powinny znajdować się w oryginalnym opakowaniu, nieużywane i nieuszkodzone. A wraz z dołączoną kopią faktury mogą zostać naliczone opłaty za uzupełnienie zapasów.

8.8. Akceptowane będą wyłącznie pełne pudełka, chyba że zwracane jest całe zamówienie. W przypadku częściowego zwrotu, akceptowane będą wyłącznie pełne pudełka bez śladów użytkowania lub uszkodzenia Towarów. W ramach zwrotu nie przyjmujemy pojedynczych płytek lub niekompletnych pudełek. Wszystkie zwracane Towary muszą być w dobrym stanie i nadawać się do ponownej sprzedaży, a wszystkie opakowania muszą być nienaruszone, z widocznymi wszystkimi oznaczeniami i etykietami, bez nadmiernego śladu zużycia.

8.9. Jeżeli Towar jest wadliwy, zwrócimy jedynie koszt standardowej dostawy lub skorzystamy z naszej procedury odbioru w celu odebrania przedmiotów.

8.10. Towary można również zwrócić do jednego z naszych sklepów po przesłaniu formularza zwrotu i wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą klienta możliwości zwrotu Towaru. Formularz zostanie odebrany przez nasz zespół obsługi klienta i w razie potrzeby możemy skontaktować się z Tobą w celu uzyskania dalszych szczegółów. Użytkownik może również zorganizować zwrot Towarów do jednego z naszych sklepów, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.

8.11. Możesz zwrócić nam Towar wyłącznie w godzinach otwarcia naszych sklepów, które mogą ulec zmianie, a każdy sklep podlega swoim godzinom otwarcia.

8.12. Użytkownik musi dołożyć należytej staranności, aby Towary nie uległy uszkodzeniu w międzyczasie lub w transporcie. Jeżeli Towar został uszkodzony (lub zmodyfikowany) przez Ciebie lub został uszkodzony w transporcie w sposób, który mogłeś przewidzieć (np. nie został odesłany w tym samym lub podobnym opakowaniu, w jakim został do Ciebie wysłany), ocenimy powstałe szkody i według naszego uznania Towary te mogą zostać odrzucone a proporcjonalna część zwrotu pieniędzy wstrzymana. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wszelkich częściowych zwrotów, które nie spełniają warunków dobrego stanu i możliwości sprzedaży opisanych w punkcie 8.7.

8.13. Po powiadomieniu nas o odstąpieniu od Umowy w okresie prawa do odstąpienia od Umowy, zwrócimy lub uznamy należność w ciągu:

  • 8.13.1. 14 dni od dnia otrzymania od Państwa dostarczonych Towarów; lub
  • 8.13.2. (jeśli wcześniej) 14 dni od dnia dostarczenia przez Ciebie dowodu odesłania Towaru; lub
  • 8.13.3. w przypadku braku Towaru – 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od Umowy.

8.14. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

8.15. Jeśli Użytkownik nie zwróci Towarów zgodnie z wymogami punktu 8, możemy zorganizować odbiór Towarów od Użytkownika. Możemy obciążyć Użytkownika kwotą nieprzekraczającą naszych uzasadnionych kosztów bezpośrednich odzyskania Towarów i/lub wymiany Towarów, które zostały uszkodzone.

8.16. Użytkownik nie ma prawa do odstąpienia od Umowy, jeśli zamówienie dotyczy Towarów wykonanych zgodnie ze specyfikacją Użytkownika lub spersonalizowanych, lub które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone, lub które mogą ulec szybkiemu zepsuciu lub utracić ważność.

8.17. Towary, które mogą ulec szybkiemu zepsuciu lub utracić ważność, zostaną oznaczone jako „łatwo psujące się” na stronie produktu Strony internetowej. Może to dotyczyć niektórych produktów w proszku lub w płynie, które muszą być przechowywane w określonych warunkach, aby uniknąć zepsucia. Towary łatwo psujące się nie podlegają zwrotom, a Użytkownik nie będzie mógł ubiegać się o zwrot pieniędzy za te Towary, chyba że są one wadliwe. Jeśli okaże się, że Towary łatwo psujące się są wadliwe, należy powiadomić nas o tym w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

9. Akceptacja Towarów przez Użytkownika

9.1. Odbiór Towaru przez Użytkownika może nastąpić na trzy sposoby:

  • 9.1.1. Informując nas, że przyjąłeś Towary;
  • 9.1.2. poprzez jakąkolwiek zmianę lub dostosowanie Towarów; lub
  • 9.1.3. Używając Towarów lub przechowując je dłużej niż przez uzasadniony czas bez poinformowania nas o ich odrzuceniu.

10. Twoje obowiązki związane z dostawą, w tym kontrola

10.1. Jeśli Towary nie są zgodne z zamówieniem, są uszkodzone lub wadliwe, jeśli nie są zadowalającej jakości lub są w inny sposób wybrakowane, należy je odrzucić przy dostawie lub, jeśli wada zostanie znaleziona po przyjęciu dostawy, dokonamy (z zastrzeżeniem potwierdzenia wady) wymiany Towarów lub zwrócimy Ci pełną kwotę zgodnie z punktem 11 poniżej.

10.2. W przypadku wystąpienia „braków w dostawie” (mniejszej ilości Towarów niż zamówiona ilość), należy powiadomić nas w rozsądnym terminie o tych brakach, a my dokonamy uzupełnienia braków.

10.3. W przypadku, gdy przy należytej kontroli okaże się, że Towary nie są zgodne z Umową, a Użytkownik nie powiadomi nas o tym w rozsądnym terminie, uznaje się, że Użytkownik zaakceptował Towary i zrzekł się wszelkich praw do odrzucenia tych Towarów.

11. Towar wadliwy

11.1. Jeżeli Towar miał Wadę w momencie sprzedaży, a Użytkownik nie przyjął jeszcze Towarów, naprawimy lub wymienimy Towary lub, jeśli nie będzie to możliwe lub Użytkownik zdecyduje się odrzucić Towary, zwrócimy Użytkownikowi pełną kwotę za Towary. W przypadku przyjęcia Towarów przez Użytkownika zastosowanie mają postanowienia punktu 11.2.

11.2. W przypadku, gdy Użytkownik zaakceptował Towary i w ciągu sześciu miesięcy od daty dostawy wystąpiła wada, naprawimy lub wymienimy Towary lub, jeśli nie będzie to możliwe lub Użytkownik zdecyduje się odrzucić Towary, zwrócimy pełną kwotę. Nie będziemy jednak do tego zobowiązani, jeśli będziemy w stanie udowodnić, że Towar nie miał Wady w chwili dostarczenia.

11.3. Żadne z postanowień niniejszych Warunków nie ma wpływu na warunki gwarancji i rękojmi producentów ani na Twoje prawa dotyczące Towarów, które są wadliwe lub niezgodne z opisem na naszej Stronie internetowej. Porady dotyczące praw Użytkownika można uzyskać w lokalnym Biurze porad obywatelskich lub Biurze standardów handlowych.

11.4. Użytkownik nie może dochodzić roszczeń z tytułu wad Towarów w następujących przypadkach:

  • 11.4.1. jeżeli wada została zgłoszona w momencie sprzedaży lub wcześniej;
  • 11.4.2. jeśli Użytkownik sprawdził Towary w momencie sprzedaży lub przed nim, a wada lub usterka była lub powinna być łatwo widoczna;
  • 11.4.3. jeżeli wada ujawniła się podczas kontroli w stosownym czasie od dostawy, a powiadomienie o wadzie nie zostało nam przekazane w rozsądnym czasie od momentu ujawnienia się wady;
  • 11.4.4. jeśli wada wynika z umyślnego działania Użytkownika, zaniedbania, nienormalnych warunków pracy, niewłaściwego użytkowania, zmiany lub naprawy Towarów, nieprzestrzegania instrukcji dotyczących Towarów lub przechowywania Towarów w nieodpowiednich warunkach;
  • 11.4.5. nie naruszając postanowień punktu 7, jeśli Użytkownik zmieni zdanie co do chęci zakupu Towarów lub jeśli po zakupie zdecyduje, że nie podoba mu się estetyczny aspekt Towarów, taki jak kolor lub kształt, który był nieodłącznie związany z Towarami w momencie zakupu;
  • 11.4.6. jeśli Użytkownik sam wybrał Towary w celu, który nie był oczywisty ani nie został nam podany do wiadomości, a Użytkownik stwierdzi, że przedmiot nie nadaje się do tego celu; lub
  • 11.4.7. jeżeli wada jest wynikiem normalnego zużycia.

12. Nasza odpowiedzialność

12.1. W przypadku nieprzestrzegania przez nas warunków Umowy ponosimy odpowiedzialność za straty lub szkody poniesione przez Użytkownika, które są przewidywalnym skutkiem naruszenia przez nas Umowy lub naszego zaniedbania, ale nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, których nie można przewidzieć. Straty lub szkody są przewidywalne, jeśli były oczywistą konsekwencją naszego naruszenia lub jeśli były brane pod uwagę przez Użytkownika i nas w momencie zawierania Umowy.

12.2. Dostarczamy Towary do użytku domowego a w przypadku wykorzystania Towarów w celach komercyjnych, biznesowych lub odsprzedaży i nie ponosimy odpowiedzialności wobec Użytkownika za utratę zysków, utratę danych, utratę możliwości prowadzenia działalności, przerwę w działalności lub utratę możliwości prowadzenia działalności.

12.3. W żaden sposób nie wyłączamy ani nie ograniczamy naszej odpowiedzialności za:

  • 12.3.1. śmierć lub obrażenia ciała spowodowane naszym zaniedbaniem;
  • 12.3.2. oszustwo lub świadome wprowadzenie w błąd;
  • 12.3.3 naruszenie warunków określonych w sekcji 12 Ustawy o sprzedaży Towarów z 1979 r. (tytuł i prawo spokojnego posiadania); lub
  • 12.3.4. jakiekolwiek naruszenie warunków określonych w sekcjach 13 do 15 Ustawy o sprzedaży Towarów z 1979 r. (opis, zadowalająca jakość, przydatność do celu i próbki); oraz
  • 12.3.5. wadliwych Towarów zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów z 1987 r.

12.4. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakąkolwiek śmierć lub obrażenia ciała Użytkownika lub osoby pozostającej pod jego kontrolą, które nie były spowodowane naszym zaniedbaniem.

13. Własność i odpowiedzialność za Towar

13.1. Z chwilą dostarczenia przez nas Towarów ryzyko zostaje przeniesione na Użytkownika, który ponosi za nie odpowiedzialność.

13.2. Użytkownik uzyskuje tytuł własności do Towarów po dokonaniu pełnej zapłaty za Towary (gotówką lub środkami płatniczymi) oraz uregulowaniu wszelkich innych kwot zaległych między Użytkownikiem a nami w związku z niniejszą Umową lub z innego tytułu.

13.3. Do czasu uzyskania tytułu prawnego do Towarów, Użytkownik będzie

  • 13.3.1. przechowywać Towary w ramach powiernictwa w naszym imieniu;
  • 13.3.2. przechowywać Towary oddzielnie od wszystkich innych Towarów lub produktów w taki sposób, aby można było je zidentyfikować jako Towary; oraz
  • 13.3.3. nie przytwierdzać Towarów do żadnego gruntu lub budynku w sposób uniemożliwiający ich usunięcie bez istotnej szkody dla gruntu lub budynku.

14. Brak płatności / niewypłacalność Użytkownika

14.1. Jeśli użytkownik ogłosi upadłość, zawrze indywidualny układ z wierzycielami, nie zapłaci faktury lub kwoty należnej nam z tytułu jakiejkolwiek umowy lub dopuści się istotnego naruszenia Umowy i nie naprawi tego naruszenia w rozsądnym terminie, wszystkie kwoty zaległe między użytkownikiem a nami staną się natychmiast wymagalne i należne, a my będziemy uprawnieni do wykonania jednej lub więcej z poniższych czynności (bez uszczerbku dla jakichkolwiek innych praw lub środków prawnych, które mogą nam przysługiwać):

  • 14.1.1. zażądać płatności w rozliczonych środkach z góry za wszelkie dalsze zamówienia złożone przez Użytkownika;
  • 14.1.2. anulować lub zawiesić wszelkie dalsze dostawy do Użytkownika na podstawie tej lub jakiejkolwiek innej umowy bez odpowiedzialności z naszej strony w zakresie, w jakim nie otrzymaliśmy jeszcze płatności w rozliczonych środkach;
  • 14.1.3. żądać odsetek i odszkodowania od zaległych kwot od dnia wymagalności do dnia otrzymania płatności zgodnie z punktem 5.4 powyżej; oraz
  • 14.1.4. rozwiązać tę lub jakąkolwiek inną umowę z Użytkownikiem bez ponoszenia odpowiedzialności z naszej strony, pod warunkiem, że zrealizujemy zamówienia, za które dokonał on pełnej płatności.

14.2. Użytkownik zwróci nam koszty, w tym koszty prawne, które poniesiemy w związku z egzekwowaniem naruszenia Umowy wynikającego z działania lub zaniechania Użytkownika.

15. Ochrona dan

Składając zamówienie wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności

16. Zdarzenia pozostające poza naszą kontrolą

Zastrzegamy sobie prawo do odroczenia terminu dostawy lub odstąpienia od Umowy lub, za zgodą Użytkownika (która nie może być bezzasadnie wstrzymywana lub opóźniana), do zmniejszenia ilości Towarów zamówionych przez Użytkownika (bez ponoszenia odpowiedzialności wobec Użytkownika), jeżeli prowadzenie naszej działalności zostanie nam uniemożliwione lub ulegnie opóźnieniu z powodu okoliczności pozostających poza naszą rzeczywistą kontrolą, z zastrzeżeniem, że jeżeli dane zdarzenie będzie trwało nieprzerwanie przez okres ponad 30 dni, Użytkownik będzie uprawniony do rozwiązania Umowy z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia i będzie uprawniony do otrzymania zwrotu kosztów za wszelkie Towary, które nie zostały mu dostarczone.

17. Postanowienia ogólne

17.1. Możemy przenieść nasze prawa i obowiązki wynikające z Umowy na inną organizację, ale nie będzie to miało wpływu na Twoje prawa ani nasze obowiązki wynikające z niniejszych Warunków.

17.2. Użytkownik może przenieść swoje prawa lub obowiązki wynikające z niniejszych Warunków na inną osobę wyłącznie za naszą pisemną zgodą.

17.3. Staramy się szybko i skutecznie rozwiązywać wszelkie nieporozumienia. Jeśli nie jesteś zadowolony ze sposobu w jaki rozwiązujemy wszelkie nieporozumienia i chcesz wszcząć postępowanie sądowe, wówczas zastosowanie będzie miało prawo polskie, a sądy polskie będą miały wyłączną jurysdykcję w przypadku wszelkich sporów.

17.4. Odstąpienie przez Spółkę od jakiegokolwiek postanowienia lub niewywiązanie się z niniejszych Warunków nie będzie interpretowane jako dalsze odstąpienie od tego postanowienia, ani jako odstąpienie od późniejszego lub jakiegokolwiek innego postanowienia.

17.5. Każdy z punktów niniejszych Warunków działa osobno. Jeśli jakikolwiek sąd lub właściwy organ uzna, że którykolwiek z nich jest niezgodny z prawem lub niewykonalny, pozostałe punkty zachowają pełną moc i skuteczność.

17.6. Wszelkie odniesienia w niniejszych Warunkach do jakiegokolwiek Statutu, Przepisu Ustawowego lub Rozporządzenia obejmują odniesienie do tego Statutu, Przepisu Ustawowego lub Rozporządzenia w brzmieniu zmienionym, rozszerzonym lub ponownie uchwalonym w odpowiednim czasie.

17.7. Nagłówki niniejszych Warunków mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mają wpływu na ich interpretację.

17.8. Rozwiązanie Umowy nie ma wpływu na prawa i obowiązki, które już nabrały mocy w momencie rozwiązania Umowy.

17.9. Żadne z postanowień niniejszych Warunków lub Umowy nie ma na celu ani nie stworzy żadnych korzyści ani prawa do egzekwowania któregokolwiek z Warunków Umowy na rzecz osób trzecich.